刘老太心疼地哭了 顽童使坏致一盲人掉进窨井

http://www.sina.com.cn 2007年01月14日08:52 青海新闻网

  青海新闻网讯 1月11日,家住省城西川南路的刘老太撩起孙子辰辰的裤管,心疼地哭了。

  21岁的辰辰是一个盲人。据了解,1月10日,辰辰在母亲的带领下去逛街,当他们走到纺织品大楼门口时,辰辰的母亲要去缴话费,让辰辰在纺织品大楼门口等一会。辰辰的母亲去了很久都没回来,辰辰等得心里着急,便打算自己去找母亲。当辰辰走到一个路口时,听到路上的车很多,就停下了脚步。正在这时,一个孩子拿起了辰辰手中导盲棍的另一端,并对辰辰说领他过马路。辰辰以为是碰上了好心人,便放心地跟着这个孩子走了。没想到过了马路后,那个孩子并没有把导盲棍放下。当辰辰刚想询问时,脚下突然一个趔趄,他一下子掉到了一口窨井中。辰辰听到,领自己过马路的那个孩子笑着跑远了。所幸窨井并不深,辰辰掉下去时只把腿上的皮弄破了。(作者:李皓)

爱问(iAsk.com)